My Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Jun 15, 2012

Lesen

Korang dh tengok lesen msng2? p tngok cecepat... tkt t jd mcm aku...dh tamat tempoh pon x pasan...huhu...  bkn stakat lupe sehari 2 ke..sbln 2.. tp SETAHUN!!!!! gile kentang.. kikiki... mengong tul.. dh lepas la aku p mn2.. siap dh berpuluh2 rodblok aku lalu... slambe je aku... nie bru pasan lesen aku dh lame expired bru la aku trketaq2... kikiki... x caye? ni ha....

tu... last 16/6/2011... hahaha... amik kau... skrng pon dh jun 2012...


last2... sakit jiwe tngok kebingaian diri sndri.. aku trus up smp 3 thn je... 14/6/2012 - 04/01/2015.. haaaa amik ko.. puas ati aku.. so tuk cm nie bayaran die rm75... n klu hilang kene tmbah g rm20.. tp aku bkn kes hilang... so...x yh tmbah r... huhu.. cek2 cpt lesen korang..



muah
-ainlaily-






Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment