My Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jul 28, 2011

Jom deco blk baby.. hihi...


Yeayyy nak dpt bby.... dptnye bln 2 januari thn dpn.. tp aku dh trmenggedik skrng dah.. bese r... anak... sape x xcited kan... so... d sbbkn gitu.. aku dh srtrt2 brangan.. cuci2 mate tngk bju2, blk tito iye... alololo.. somey bangat deh... hehehe... jom aku share ngn korang pixs blk tito yg aku dh skodeng.. hehehe....


Babyroom2
suweeettt n modern kan?

Cool Baby Room Ideas
Ni klu dpt bby gul.. bestnye la wat deco2 acam nie...

i loike

Ni blk tito bby kembor J.O 

Tempat tuko lampin

bassinet & bedding set baby room design
Suweeeettttnye....Deco la kan...

muah
-ainlaily-

Jul 27, 2011

Jom tengok tahap besar janin kite >>




Sekarang my baby dh 17 minggu.... eee kenitnye... hehehe...

muah
-ainlaily-

Pengalaman Pertame~~~


Geli je nk cite pengalaman prtame kat sini kan? arhh.. lantok ler... blog aku... suketi lor.. kikiki.... actaully nk cite pngalaman prtame aku p wat Checkup kat klinik gov... aku wat checkup due2.... kat gov n pvt... saje ngengade.. hehehe.... pvt tu sbb best.. blh wat mlm ke, weekends ke.. anytime korang fre... tp checkupnye ala2 je... tu yg x yah nunggu lame.. Tp klu gov... org yg menunggu nye je dh selori... doc sikit.... n blh wat ikut time derang je... tp yg bgsnye derang nie detail sket... tu yg blh jmpe pape masalah kat mn2 mmy n bby... 

Ni bratur smp ujung sane tu ha....
Ari nie.. mmng aku trlambat p checkup.. mak mrtua aku dh pesan.. p kul 7am.. tp aku kan degil.. hehehe.. kul 8am bru grak... alamatnye menunggu bagai nk gile la.. bg yg bru2 1st time acam aku nie.. mumule td aku dtg.. aku letak IC dlu (sbb aku x de IC so.. aku ltk IC sementara la..) ade la tnggulbh krng dkt 40 minit.. pas tu bru name aku d panggil... doc amik berat, ketinggian, name/no.ic/hp suami, nie seme proses2 tuk wat buku... Oh ye... time nie la.. korang kene serahkan scan bby korang yg amik siap2 kt klinik pvt tu.... 






~gamba aku curik dr google~

Doc ckp berat aku 62kg, tnggi 160... aishhh.. beratnye aku... dlu mse nikah berat aku 53kg je...~ <'_'> ~ 9KILO weh naik...!!! bru 4 bln (17 mnggu) sedeeehhhh...!! kacau emosi tol.... (halaaaa.. ms mkn aku x ingt dunia.. pas tu kecok berat naik.. apadaaa aku... hehehe..)

Pas tu.... misi tu srh p amik air kncing... abis amik air kencing t die amik darah ko plk... HAAAAA... nie aku lemah nie.. nape? sbb... JARUM!!!!!! Mok cik takot jarummm nak oiii.... huhuhu... nak nangis bleh x bile tau kene amk drh.... hehe.. cm bebudok kan aku? aku mmng dr Kecik takot jarum... lagi2 klu jarum2 kat klinik gg.... coz dlu mase kecik sek rendah kan.. slalu kene cucuk dlm mulut.. yg kat lelangit tu... coz x ckp kalsium.. gusi bengkak... adeeehhhhh  :( 

Okeh... pas nurse tu sedott drh korang tu.. t korang kene p cek besau perot tu... hehehe.. n last skali kene jmpe doc... tp td doc x de... so aku kene p lg checkup 3 ogos nie.. khas tuk jmpe doc jer.... adeeehhhh.. mlsnye la nk p lg... huhuhu.....

Skrng nie kan.. bile dh 17 mnggu.. kerap plk aku kene krem kaki... terlalu awal tuk yg bru msk 4 bln cm aku nie kene... nurse ckp sbb aku x mnm susu... urm.. mmng aku liat mnm susu pon.... cm tetau je nurse nie...hehehe.. okeh la... pas nie.. sy mnm susu ye... nurse srh mnm 3 kali 1 ari....  n problem aku g.... gusi berdarah.. asyik2, kejap2, tibe2... berdarah... cm dracula dh aku rase... Kak Ana kate sbb aku x mkn ubat merah tu... (OBIMIN) aku mmng liat mkn ubat.. time tringat je... Nurse2 tetap aku kat opis nie ade 2 org... Kak Ana n Kak Maria.. nie la nurse yg slalu bg bebelan n rujukan kat aku.... hehehe....tq2... jasamu ku kenang.. kikiki....

Perut aku pon slalu meragam lately nie.. dh 2-3 ari dh.. die tegang je.. cm sakit2 gak... mngkin die nk mkn membesar g kot.... urm... brhargenye lah seme pngalaman aku nie.... wlau sakit2... takot2.. tp bile pk2 blk.. ngn dpt seme pngalaman nie.. rase sronok plk.. hehehe....


muah
-ainlaily-

IC hilang~~~

Ari tu kan IC aku hilang.... aiyoooo... sengal la... urm... msti ramai g kwn2 yg sengal cm ku kan? slalu ilang brg.. ilang IC... so pe nak wat? jd Endon la jap.. hehehe... x pe2.. jgn glabah.. nie aku kongsi cm ne nk wat IC yup... heeee....

Dlu apak aku keje JPN... so aku x yah fenin2... pape bia let go kat apak aku je.. skrng die dh fencin.. so kene wat sndri.. OHHHH malasnye!!!!!! huhu... nak x nak.. pe leh wat kan? hehehe...

Okeh.. cm nie.. klu IC korang stakat hilang... korang x yah wat report2 dh la nie... polis pon dh naik meluat amik report org2 yg slalu cicir2 brg nie.... korang p je JPN yg berhampiran korang... amik nombor n tunggu turn.... tp x dok free la... bayor2 yob!! Byrn die acam nie:-

Kehilangan
Bayaran
Permohonan
Kompaun
Jumlah
Kali pertama
RM10.00

RM100.00

RM110.00
Kali kedua

RM10.00

RM200.00

RM210.00
kali ketiga dan seterusnya

RM10.00

RM300.00

RM310.00

Tp tu klu bg mereka2 yg lalai... klu kehilangan nie bkn salah korang... cm kene curik ke, ragut ke, umah terbaka ke... korang kene la p report dlu kat Pak polisi... t pas dh amik keterangan seme... depa akan bg korang selai surat... Surat nie la yg kite kene bwk p kat JPN tuk wat IC baru... klu ade surat nie.. korang x yah kene byr2... free je... n t IC korang akan siap dlm 10 ari... 

muah
-ainlaily-





Jul 26, 2011

Perkembangan baby dlm kandungan dr minggu 17- minggu ke 28

Minggu ke-17rambut, kening, bulu mata bayi kita mulai tumbuh sementara garis kulit pada hujung jari juga mula terbentuk. Antarakeajaiban Allah s.w.t pada saat ini ialah bayi kita telah mempunyaicap carinya yang tersendiri. Walaupun pada masa ini panjang bayi hanya kira-kira 16 cm sahaja iaitu seperti sebatang pen. Puan mungkin akan alami sembelit akibat sistem usus yang perlahan. Rahim kita pula akan semakin membesar dan menekan pundi kencing. Jadi amalkan pada minggu ini, meminum lebih banyak air masak dan memakan makanan berserat, jus buah-buahan serta sayur-sayuran hijau.

Minggu ke-18. Walaupun matanya masih lagi tertutup, bayi dalam kandungan kita sudah dapat mengenalpasti cahaya terang menerusi dinding rahim. Bayi kita dapat mendengar degupan jantung kita pada masa ini. Bayi dalam kandungan juga telah mula berbaring pada lelemak yang boleh memanaskan badannya.
Pengaliran oestrogen dan progesterone semakin meningkat dalam badan semasa kehamilan puan masuk minggu ke-18 ini. Ia bertujuan untuk melembutkan serta membesarkan serviks untuk proses bersalin. Kesan yang sama pada selaput mukus dihidung juga berlaku yang boleh menyebabkan berdarah.

Minggu ke-19. Bayi akan mula mengeluarkan bahan berwarna putih yang tebal dan berkrim untuk menyelaputi keseluruh tubuhnya. Ia dikenali sebagai verniks dan berfungsi untuk melindungi kulitnya daripada cecair amniotik yang mengelilinginya. Jadi apabila bayi kita lahir kelak bayi kita tidak akan kelihatan seperti tidak mandi selama sembilan bulan. Sesetengah ibu akan berlaku kesan stretchmarks atau tanda calar pada bahagian perut. Hampir 90% wanita akan mengalaminya.

Minggu ke-20. Pertumbuhan bayi dalam kandungan puan saat ini adalah agak perlahan kerana memberi peluang kepada paru-paru dan sistem penghadaman serta imunnya untuk matang. Saiz bayi ketika ini ialah kira-kira 25 cm panjang dan mempunyai berat dalam lingkungan 340 g.
Pigmentasi pada kulit kita mungkin berlaku dengan lebih ketara tetapi ianya akan hilang selepas bersalin nanti. Payu dara kita juga saat ini sedang menghasilkan kolostrum iaitu sejenis bahan cecair keruh (warnanya) yang berfungsi untuk membekalkan semua bahan yang diperlukan oleh bayi kita pada hari pertama selepas lahir. Jangan cuba memicit cecair itu.
Selain itu puan juga akan sering mengalami masalah gusi berdarah dan peningkatan keluaran cecair dari faraj. Sendi dan ligamen-ligamen badan juga akan menjadi kendur. Kita akan lebih kerap merasa sakit pada bahagian belakang badan serta ketegangan dibahagian lain.

Minggu ke-21, kita akan mengalami banyak perubahan sementara bayi dalam kandungan pula membesar dengan perlahan. Jadi penjagaan kesihatan agar senantiasa sihat dan bertenaga amat penting. Kita perlu elakkan daripada melakukan kerja-kerja berat yang boleh membebankan bahagian belakang. Malah kita perlu mengelakkan dari memakai kasut bertumit tinggi.

Minggu ke-22. Struktur gigi bayi kita mula berkembang. Pergerakan bayi kita juga menjadi semakin aktif. Puan sebaiknya-baiknya memberikan tindakbalas dengan setiap gerakan, tendangan atau bunyi dalam uterus tersebut. Pada masa ini puan sudah boleh perdengarkannya dengan alunan zikir dan ayat-ayat suci Al-Quran untuk memberikan pendedahan dan didikan awal sejak dalam kandungan lagi. Dekatkan perakam atau pemain cakera padat dekat dengan perut puan. InsyaAllah bayi kita yang bakal lahir akan menjadi anak-anak yang pintar lagi soleh. Belailah gerakan bayi anda dengan penuh kasih sayang.

Minggu ke-23. Pada masa ini tangan dan kaki bayi telah terbentuk dengan baik. Jari-jemarinya juga terbentuk dengan baik. Perubahan yang berlaku pada puan untuk minggu ini amat baik. Antaranya ialah rambut, tekstur kulit, kuku da warna kulit. Rambut kita akan menjadi lebat dan berkilauan. Kulit pula akan menjadi bertambah gebu, licin dan lembut.


Minggu ke-24 pula, puan akan merasa gembira, sihat dan berpuas hati dengan perjalanan kehamilan puan. Kita akan dapati berat badan kita bertambah secara normal. Perlu kita ketahui bahawa pada minggu ini kedudukan kepala bayi lazimnya berada pada bahagian bawah. Manakala kulit bayi akan menjadi semakin menebal. Namun jangan terkejut sekiranya puan dapati muka menjadi sembap dan membengkak pada ketika ini. Ini kerana tubuh sudah mula menyimpan air yang berlebihan.

Minggu ke-25 dan minggu ke-26 ialah badan kita akan senantiasa berpeluh dan berasa panas. Bagi menghilangkan rasa panas tersebut, minumlah banyak air. Untuk mengelakkan dehidrasi semasa bekerja terutama ketika berada dalam penghawa dingin (aircond), basahkan tuala kecil dan lapkan pada bahagian muka, leher, dada, peha dan perut. Pakailah pakaian yang longgar untuk keselesaan. Pada minggu ini saiz bayi kita sudah mencapai 33 cm.

Minggu ke-27, bayi kita sudah mulai pandai menghisap ibu jari dan menelan air panas (cecair amnion) yang mengelilinginya. Air yang ditelan itu akan keluar daripada badannya sebagai air kencing. Tunas rasa bayi pada masa ini baru terbentuk. Ia sudah bleh bertindakbalas kepada rasa manis, masam dan pahit. Kelenjar peluhnya juga sudah mulai terbentuk dan bayi sudah boleh batuk dan tersedu. Sepanjang kehamilan ini kita amat digalakkan memakai pakaian yang diperbuat dari kain kapas yang boleh menyerap haba dengan baik.

Minggu ke-28, bermakna kita hanya tinggal lagi 3 bulan sebelum saat kelahiran yang ditunggu-tunggu tiba. Puan mungkin akan menjadi sedikit pelupa, kekok dan agak janggal. sepanjang bulan-bulan terakhir ini, bayi kita juga telah mula menyimpan bekalan lemak dalam badan. Selain itu puan juga mungkin akan mengalami sakit ulu hati, senak dan kadang-kadang kejang pada bahagian betis. Jangan terkejut jika kita akan berhadapan dengan kontraksi. Ia bukan kontraksi untuk melahirkan tetapi ia sebalik adalah kontaksi kecil yang dipanggil iBraxton Hiksi. Sepanjang kehamilan kita cuba elakkan daripada berfikir perkara-perkara buruk atau negetif. Banyakkan membaca majalah-majalah atau menonton rancangan tv yang berfaedah untuk minda dan perkembangan kehamilan kita.



muah
-ainlaily-

Bla...bla..bla...



Ari nie aku nk p wat check up.... maklumlah dh 16 mnggu.... Check up tuk yg prtame kalinye... yippiey... cm xcited plak.. hehehe... tp ari nie.. omak den pon de Check Up gak kat Klinik Pandamaran... so anto mak dlu.. pas tu bru aku trus p Klinik Sg Udang.... 

Smp je kat Klinik Desa tu... Nurse tu ckp.. klu utk yg 1st time blh wat Rabu je... Oh Nooooooo!!!!! ari nie dh Khamis... urmmm dh tr miss.... nyampahnye nk tnggu next Rabu.... d sbbkan aku sorng yg x bape penyabo.. so aku lari ke Klinik Pandamaran.... Nurse tu mntak bil air/bil api umah... bile die tngk yg aku dok Jln Yadi.. trus dgn slambernye die ckp... sore dik.. awk x blh checkup kat sn.. coz x layak... ayakkk!!! sgt brbunga panas aku.. urm... nak blk tu trserempak plk ngn Erwan Shah kt sn... die anto bini die... oh sngguh misali nye... klu la hubby aku yg trcinta tu cm tu.. hehehe....

Oh ye... ms kat kaunter tu kan... aku cek2... ropenye IC aku plk x dok... OMG!! mn p tah IC aku... aduuuhhh!!! Kesengalan rse diri dh mkn menyirap ke segenap kepale otak aku.... @#$%^&*..  lek ain... lek.... UHUK2...

Okeh... d kesempatan x leh wat check up nie.. aku pon p JPN... Mok cik kaunter tu kate... klu ilang kene dende rm110.. ayakkk!!! sgt mahai ooo.....Kepale otak aku dh brputor2.... erkkk~~ Arinie bru Khamis.... Gaji Senen... dlm bank ade rm150 je... klu aku gune skrng... kang titibe nk gune duit esok2 cm ne?~~~ Titibe terase diri nie sgt malang... sob.. sob....

Kepale pon dh wengong.... akhirnye ~~MIGRIN dtg lagi~~~ last2 aku p klinik biase je... p cek n servis kepale aku nie.... smp kt Klinik... Mr.Doc ckp tekanan drh aku rndh... 95 je.... Doc x bg ubat pon... sbb die kte klu blh elakkan mkn ubat... Mr.Doc bg nasihat.. kate beliau... tuk mgrin jgn mnm Nescafe, jgn mkn coklat...pkai spec yg ade ultra violat(ye la kot rasenye) .. bla..bla.. pe tah lg.... heeee... n tuk prob drh rndah tu plk... kene skali sekali mnm kopi o.... lg pe ek.. kerang... n lg pe tah... sore doc.. lupe r... tp yg pntng Doc bg mc 2 ari.. yeayyyy.... srh rehat.... 

Urm... pas dh jmpe Mr.Doc aku p jmput mak Mertua blk kt Klinik Pandamaran.... sgt letih... letih bdn... letih otak.. sakit kpale... seme letih.... balik mkn.. n tito... n baring, n tito.... tu je la yg haku nk wat pon.... Okeh... tamat kisah malang, malas n bla..bla..bla... aku tuk hari nie... hehehe....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Minggu ke-16 :

Bayi telah terbentuk sepenuhnya dan membutuhkan nutrisi melalui plasenta. Bayi telah mempunyai tulang yang kuat dan mulai bisa mendengar suara. Dalam proses pembentukan ini system peredaran darah adalah yang pertama terbentuk dan berfungsi.

Janin mulai bergerak ! Tetapi tak perlu kuatir jika Anda tak merasakannya. Semakin banyak kalsium yang disimpan dalam tulang bayi seiring dengan perkembangan kerangka. Bayi Anda berukuran 116 mm dan beratnya 80 gram.

muah
-ainlaily-

Oh My Baby.....

Ari nie p scan kat Klinik Sec.2... Klinik panel tuk opis en.asben.... eee x shaba nk nenok my baby.. hik..hik... Disebabkan ini anak 1st... n kandungan pon bru usia 15 minggu (lbk kurang 4 bln...) so jantina bby stil x leh tngok g.... Doc ckp ade gak yg blh dh nenok jantinanye time2 cm nie... tp kebanyakkan yg 1st prgnancy tu ssh sket r.... besenye dh 5-6 bln bru trserlah anunye.... heeee....


Gamba scan nie, tunjukkan ukuran panjang tulang bby aku n besaunye kepale die.... sgt xcited okeh mse tngk bby nie kat dlm skrin tu... rse cm nk nangis pon ade... best sgt.... bby plk cm xcited nk tnjuk handal pe die wat dlm perot aku...~~ active gile ~~ dgn dienye brputar... gelek goyang inul 360'... dngn tangan die trgapai2 cm ngah main glunsor air kat sunway lagoon tu.... aku rase cm nak tarik kua bby nie dr dlm skrin tu.. nk pelok2, geget2.. sgt rase best okeh!!! then aku pon tngk muke en asben time nie, senyuuuum je.. hehehe... tah la.. cm ne nk ckp tah... sgt bahagia... hehehe.... Alhamdulillah... Terima Kasih ya Allah kerana bg aku rase bahagia cm nie...

muah
-ainlaily-


Jul 20, 2011

Yummeyyyy <'_'>



Tq to Ita Cumey coz bg mak buyong nie Kek Batik n Cookies yg sgt sdp..... cookies tu tiiiutttt sgt.... Ita nie suke masak n pandai msk... kek Batik yg die bg tu smp jd fav en asben n cookies tu smp jd fav haku... awwww so yummieyyysssss..... n pling latest die bg puding karemel yg super best...toche2.... luv u la bebeh.. hehehe... Nak cilok resepi die? blh p la skodeng kat sini... http://allaboutme-azani.blogspot.com/ slamt mncube...





Tq my darling Ita.... t bile2 wat g.. jgn lupe bg lg yup.. kikiki

muah
-ainlaily-

L’Oreal Stock Clearance

Entry kali nie aku copy dr page fav aku jek... saje share ngn kwn2 plk... n khas tuk penduduk Klang bndr d raje cm haku nie.... dekat Harbour Place... so pd peminat2 Loreal kerane driku bergitu berharga... pe g... shopping time bebeh... !!! yeaaahaaaa.....  





Strt sale dr 10pg - 10mlm....
21 julai (Khamis) - 31 julai (ahad)....

muah
ainlaily-

Jul 16, 2011

Jeruk warne warnie...

Ramai sgt kwn2 dok tnye... mn nk bli jeruk klu ke Penang? okeh kwn2... klu aku... slalu bli kat pasar Chowrasta... Pasar nie x jauh dr Restoran Line Clear yg glamour tu... slain dr kat sini... kat area bas2 berkumpul tu pe namenye ek.. aku lupe la... haaa kat situ pon ade.... so slamat membeli.. huhu.. :)

muah
-ainlaily-

Raja panas...

Buah Durian kat area2 Balik Pulau... korang pena try? aku pon x pena g... keh2x... tp En asben je la try.. coz takut jd pape plk klu aku try kan.... urm... en asben kte durian kat sini tramat power.... n mak cik yg mengulur durian tu pon amatlah brpengetahuan psl dorean... raja buah nie.... 

Amacam? besar gile kan?

gerai2 buah kat sini btl2 tp jln... kat tp bukit tu...

Mentare Poksu dok belek2, milih2 nk bedal doyan tu... haku yg x leh mkn nie.. mesenap muke sndri je lah ngn si Adam.. kiki..

Cak!!!

Ade la agak2 4-6 biji seme yg dh d mkn.. seme berbeze2 rase.. pandai mokcik jual dorean tu bg... n pas abis mkn.. seme kene dlm area rm20 je... klu x silap la.. heee... 

muah
-ainlaily-





Mee Udang Penang...

Kali nie saje je nk bwk korang skodeng Penang.... Penang kn trkenal ngn mkn2nye... heeee.... slah 1nye.. Mee Udang.... Kali nie jom try yg kat Balik Pulau.... Mee ni sdp... udang besar2 x hengat....

mr darling asben wit me.. suwett x kami? awww... heeee...

Restoran nie btl2 ltk kat tepi laut... so angin mmng best n sepoi2..... nyaman je....

Slain dr Mee Udang ade jual durian gak kat sini.. yey... fev en asben...



Adam

Taraaa... nie lah die mee udangnye... nie yg jenis biase... ade g 1.. mee udang special.. pe yg special? udangnye g besar gedabak x hengat... yum2...

muah
-ainlaily-

Jul 15, 2011

Blekberie...


yippieeeyyyyy... tq en asben coz bg adiah blekberi nie.... mummy suke sgt2x.... muah300x... en asben kte.. nie adiah coz susah payah mengandung n mengendung anak die dlm peyot boyot mummy nie.. hehehe.... tq darling Daddy...

muah
-ainlaily-

Cookies..

Aku suke mkn cookies.... so sje try2 resipy nie... tp nie pon alang yg kasi.. kiki...


Tp rasenye korang x yah la cube resepi nie.. coz keras... waaaa... bile aku nk pndai wat cookies nie? urmmm..

muah
-ainlaily-


Kek Keju...

Yeyyy.. kali nie blaja kek keju plk.... resepi pon dr internet jek... tahu msti ramai kwn2 yg dh xpet gler kn? aku nie la 1st time sbenarnye wat kek keju nie... a.k.a cheese kek.. kiki...



walaupon bkn lembut n sdp cm scret recipynye.. tp en asben kte blh thn okeh... tq my dear... kiki.. tq gak kat tenaga2 pengajar.. a.k.a chef2.. heeee...

muah
-ainlaily-


Butter Cake....

Ari nie... mood... trun jd mood masak2 kek... hahaha... jgn tnye npe.. coz haku x tau.... chef2 yg mngajar aku ri nie ade 2 org... ira n alang.... n watnye kat umah alang.... heeeee..... Resepi Kek nie alang yg cri... aku dtg melenggang mak limah jek....

Ni la resepi yg alang cri tu.... 

taraaa.....

okeh.... nie la tenaga2 chef ari nie... heee...

Chef utama...

jom hiassss.... yeyyy i loike... 


ape dh jd nie? OMG.. NOOOO....!!!!

Olait do sumtin now!!!... okeh.. nie after dh ratekan... ok la.. bnyk semenggh dr td.. kiki..

Amacam? ok x? en suami sdp x owg msk? okeh pape pon.. ckp sdp je okeh....heee..

muah
-ainlaily-

Pre Wedd

Nilah pre wedd Nurul Syuhadah Nurul Ain, TV3 tu. Pre wedd nie bkn la aku yg snap.. aku cilok dr page org lain jek.. hehehe..... Cantik la die dlm gamba... baju die tu.... aku nk baju cm tu.. hehehe.... nak.. nak...


Photo Pre wedding Nurul & Bakal suami ..




Umur Nurul Syuhadah nie pon dh 27thn rasenye thn nie.. ok la tu.. sesuai sgt dh nak tawen2 nie... heee... Bakal hubby die nie name Raja Amir. Ensem gak Raja Amir nie... ngammm sgt depa dr2 nie kan.. secocok gituwwww yu...



Slamat Pengantin Baru

muah
-ainlaily-

@Centro

Kali nie p Centro sbb nk raikan ari jd fifi.... weols p ber4 je... fifi, poksu, me n along.... depa suke p sini sbb mkn sdp... aku plk.. actually bru 1st time la p sini.... sdp gak mkn die.. n bnyk pilihan... hehehee...

Fifi... a.k.a bestday boy.... 

kek2nye...



Kat sini.. klu bestday korng bln 5.. n dtg bln 5.. t korang blh dtg free spanjang bln 5 tu.. bestkan... smbl karok... smbl tambah lemak2.. heeeee...

muah
-ainlaily-