My Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Mar 29, 2011

Mari penatkan bdn...

Dah lame gile aku x ceburkan diri dlm masak2 nie... lg2 mnjak2 dh tawen nie kan? boleh dibilang la bape kali je.. hehehehe... kali nie balik Kampung.. sepupu aku plk kawen... (Kampung la sgt ko... kt Sg Blh jek.. hehehe).. aku dgn rela hatinye n bongkaknye menunjukkan skill masak aku... hehehe... tp 1 jenis lauk je la... aku masak ayam masak Kurma.... dr start... smp abis... n pas tu penat mcm nk gile... hehehe... x pe la.. skali sekale... hehehe.. 

Ayamak... tp... Debabnye aku!!! aku ke tu? ahhh x le trime... aisyyyyhhh....

Tp cm ne pon... nie bkn la lauk fev en asben.... So x dpt gk la nk mnekel selere beliau lg.... isk...isk... shedey gue... bile tah aku nk masak lauk fev en asben... hehehe... nanti la... insyallah....

xoxo
-ainlaily-

No comments:

Post a Comment