My Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Oct 13, 2011

Williams Corner

Aku tau msti ramai kengkawan aku yg dh dtg sni kan? Aku je yg trhegeh2 bru nk dtg rase... huhuhu..... x tahan denga kwn2 hasut ckp.. sdp wey.. yummy... delicus... OHHHH... trgode iman so tu yg akhirnye aku trjbak menambahkan lemak kat sini.. hehehe.... Mase mlm nie... p mkn ngn Kak Sue n en asben... weols br3 jek...

Sesampai je kat ni.. x tau nak oder pe... BLURRRRR... coz derang x de menu... menu trlalu bnyk... pe je ko trpk.. seme ade... kalau nak tau sgt menu.. p kat diding dlm kedai n bace 1 per 1 smp nk muntah.... huhuhu... Tp x pe.. pekeje kat sni seme dh d latih tuk trangkan kat cstmer pe makanan yg femes org oder or sdp ke acam tu la... huhuhu.... blh la klu korang nak buli n tnye mcm2 kat bdk yg amik oder tu.... hehhee...


Okeh... mumule nak bg tau dlu kt kwn2 yg x pena p tu... Restoran nie trletak kat Kelana Jaya, SS26.... kalu x tau gak.. korang cri je dlm GPS msti jmpenye.....


Kitorang oder air nie.. Name die Air Soda Herbs.... Dlm air nie ade serai, laici.. eh laici ke longan eh... konpius plk.... pas u ade daun pudina.... oberol... sdp la.... tuk 1 gelas air nie.. blh d bahagi kpd 3 org.... gelas die bapak besau okeh.... tp haku mnm sket je... x brani sgt coz air gas.. huhu.. dpt rase2 tu ok la...


Antare yg pemes gile babas kat sini Ni nasi goreng ketam.... tp dlm ns nie... bkn je ade ketam... udang n sotong pon ade.... tp bg aku... nasi nie x de la sdp mane pon.... x kene ngn tekak aku... huhuhu... sepinggan nasi nie weols share 3 org... n hargenye rm25.... oh ye... lupe nak crite.. makanan kat sni... potion nye seme besau2 bagak.... stakat sepinggan tu ko nak abiskan sorang... mmng la ko terer.... huhuhu...


N lg 1 weols oder makanan nie.. pe tah name die.. lpe dh.... dlm 1 plate nie... ade kambing bakar, kambing stuck, kepingan ayam grill, ayam bakar, daging cincang, hot dog grill, bacon (hirisan daging lembu... alaaaa yg cm kat subway tu...) n yg tengah2 tu... potato.... Ni pon weols share 3 olang.... huhuhu..... 1 plate nie rm50... tp besau n bnyk yg amat....

Oberol.. mknan kat sni x de la mngikut cite rase tekak haku sgt... mgkn blm tau pe yg tl2 sdp kat sini kot.. okeh x pe... lain kali kite p sni.. kite oder makanan lain plk okeh en asben.... yum..yum....

Muah
-Ain Laily-


No comments:

Post a Comment