My Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Oct 13, 2011

Ikan Bakar Penang :)

Asyik2 mkn kat selangor je kan... kali nie kita p mkn2 kat Penang plk... yippieyyyyyy.... Mai pekena ikan bakar.... n lokai kali nie.. kat kampung PM kite... Pak Lah....@Kepala Batas..... Kat sini mmng ade 1 restoran ikan bakar yg tramat pemes amos.... namenye Restoran Ikan Bakar Din.... slain dr ikan bakar.. depa ada mcm2 g.... ade udang bakar, ayam bakar, kerang bakar... n yg x bakar2 pon hadeeee..... cm msk lemak, msk kari n ulam2... Aku nak cite lelebih x pandai.. coz bru 1st time pon p sni.. jom la tengok gegamba yg smpat d snap nie yup.... 

Ni lah ruang nak msk Din Ikan Bakar nie...

Menu

Pilih2...

Dapur tempat bakar2..

Pelbagai ulam ulaman...

Antara makanan yg blh d bakar n d pilih...




Ada ikan, udang, ayam etc...

Ruang ulam

Ruang sup2... Sup die mmng aku suke.. sdpppp...

Antara menu yg kitorang amik... nie cume antare ye... x smpt nk snap sbb makanan dh smp... aku pon lupe.. hehhee...

Erkkk... Alhamdulillah...

Selain tu... kat sini pon trkenal ngn air buah Pale... mmng femous... mnm plk tme sejuk2... sdpnye... aku bli sebotol tuk bwk blk... huhuhu... botol besar plk tu..... Tp smp umah.. x de sape nak mnm... cm x heran.. hahaha... apadaaaaa....
Map nie aku curik dr En. Google... khas tuk kengkwn yg nak mai sini...

Muah
-Ain Laily-





No comments:

Post a Comment