My Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Nov 21, 2013

Birthday party Adam

Happy birhday tu yu.. Happy birhday tu yu... Happy bithday tu adam.. Happy birthday tu yu... Dah besar adam.. 4 tahun...

Ni la hero bithday boy.. ADAM.. n ayahnye a.k.a my pak lang... Masa kitorang smp Adam dh pon tiup lilin.. Si x sempat la nak snap die mase potong kek.. Hukhuhuk.. Cian orkid.. Die plng suke tngk org sing birthday song n tiup lilin... Fav btl die... 


Orkid, aiman, mia n yg duduk tu bithday boy adam


Seme org dapat ballon.. Weee


Cantik x topi orkid?


Me n my darling princess


Selfie.. *sila jgn muntah tngk aku* hihihi... Hr nie saje je brmakeup2... Sprti biasa.. My 1 n only.. Ronasutra Mineral Makeup.. Dah la tahan lame, suci, halal, blh bwk solat n yg plng penting is MINERAL yooo!!! Hahaa sempat promot jap.. Btw aku stil jual Ronasutra klu sesape nak tu tau.. ('_')~


Me n kazen yg bakal nak kawen next month... Nurul... Pp kau dh bulat cam pp aku..(tp still x leh kalahkan pp aku la) sila diet brsame2 aku skrng.. Hehehe


Baby Mika.. Nie la anak Dayah n Boboy yg latest.. Dh besarkan.. Ya allah.. Gebusss ini budak.. Bile jempe mesti mau rase nak gomol2... 


Orkid n ballon die ;)


Kitorang dpt hamper.. Weee.. Actually nie  hamper tuk cabutan bertuah... Tp dek sbbkan mak aku tu mak long... Kire yg paling otai la antara seme adik bradik n sedara mara (arwah nenek dh meninggal) so alang simpankan hamper nie tuk kitorang.. Tngok betapa VIPnye aku bile kua ngn mak aku.. Hahaha.. Tq alang.. I luv u lah ;)


Omak den dgn adik aku yg dh jd anak dara nie.. Rasenye baru smlm ko merepek2 mintak kene cium n nak dukung Cepatnye mase brlalu..



Kitorang balik dlu.. Thanx alang n pak lang coz sudi jemput.. Makanan seme sedap2.. Siap tapaukan lg tu.. Dapat hamper lg.. Dapat kek lg.. Terima kasih sgt ;)










No comments:

Post a Comment