My Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Nov 16, 2013

Collagen shaklee

Aku mmngn peminat collagen shaklee.. Nak tau nape? Sbb dulu kaki aku merekah cam buruk gile... Nak pakai high hell pon cam labuh2 kan kain gitu... Kaki tue beb... Kaki mak aku pon x merekah tau..

Ee dh la merekah.. Siap ade bulu sket... Kiki... Yg tumit g truk.. Tp x yh la aku tepek sini.. T wat loya tekak korang je..


X tau la nape kaki aku merekah... Nak kata basuh baju gune kaki.. X de la plk.. Keje keras.. Lg la x.. Keje opis je aku nie... Faktor umur je? Aku mude g okeh.. Bru 18... Hehehe... Aish.. Nie kalau blm kawen nie.. Mesti dh kene diskaun dh aku nie.. Hehehe..





Di sebabkan aku jual Shaklee.. So aku try la Collagen shaklee.. Rase die.. ? Aku rase ok je kot.. Jgn la bancuh bebanyak.. Aku suke wat air sikit.. Cam utk 2 kali telan air je..cam pekat sikit tp x payah la nak glup..glup bnyk kali kan? Pas dh minum collagen nie.. Trus minum air kosong.. Arkkk... 

Punce aku amik collagen Shaklee nie bkn la utk pe pon... Sbb utamanya kaki aku yg merekah nie.. D samping tu nak cantik la kan? Hehehe.. Sape yg x nak cantik nookkkk...!!!

2 mnggu aku amalkan collagen nie.. So far kaki aku dh ok.. Dh molek.. Dh x merekah... Muke pon dh makin bersih.. Tambah2 g aku gune produk tabita..lg lah double serinya.. Hihihi..

Nie aku copy dr fb aku cara makan collagen sbb malas nak taip g.. Kihkihkih.. ;p



Cara-cara makan;
1) Makan sewaktu perut kosong (sama ada d waktu pagi sblm sarapan / d waktu malam sebelum tidur, lps mkn collagen terus tidur)
2) Collagen d bancuh / shake dengan air kosong suam atau air kosong sejuk.. Boleh juga ditambah perisa oren (snquit), ribena, air yogrd atau apa sahaja perisa yg anda suka ;)

Pape yg korang nk tanye blh la tngglkn komen.. T aku bace yup.. Klu malu tu, blh la msg/wassup/call aku 012-2800542 klu rase x prcaye n nk p bli sndri.. Ni amik id ni.. 910962... Beli kt shaklee kne gune id... Haaa gune je id ni.. X yh pening2... Hihi...setiap ape yg baik tu kn kite kne kongsi bersama ;)

No comments:

Post a Comment