My Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Jun 14, 2013

Salam...

Assalammualaikum... Lamenye x update kt blog kesygan aku ni.... Bnyk sgt peristiwa n aktiviti yg nk share... Dr masakan, kwn kawen..family...  Rindu sgt nk sok sek..sok sek... Tp hati ni mcm... Tah susah nk ckp... Pas ayah aku meninggal...aku cam... X semangat nk update pape.. Urm... X pe la... Semua tu telah trsurat.. Kan?

30.12.2012... Ayah mertua aku meninggal n selamat d kebumikan... Arwah meninggal sbb xcident kene langgar dgn mat rempit...

31.12.2012... Hari jadi orkid.. Genap yg ke 1tahun.. Mmng dh plan, lame dlm 2minggu dh plan... Nak smbut same2 ngn amanda (anak kakak aswad)... Dah ada tema pon.. tuk orkid tema hello kitty, amanda tema princess... Tp apakan daya.. Kite hnya merancang.. Tuhan yg menentukan... Arwah ayah mertua baru meninggal..x snggup rasanya nak buat majlis happy2 gitu... X pe la.. Next time ye orkid...

Tp cam ne pon... Kami smbut gk... Kecik2je... Cume ade mak mertua, ddy, mmy n orkid... Jd la kan syg... Jd blh tiup lilin ;)



Orkid smbut pon pakai baju tido jek.. Hihi..

4 n 5 januari tu plk.. Ri jd aku n asben... Lbh kurang seminggu pas ayah mertua meninggal... Ni pon smbut kat umah secara kecil-kecilan je... Slmat hr jd tuk kite br2 syg ;)


Happy family ;)

 Besoknye plk.. Ari anniversary kami.. 2 tahun... Weols smbut anak branak je kat tutty frutty.. Syukur...

No comments:

Post a Comment