My Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Nov 22, 2011

Auuummmmm!!!!


Gooolllllll..... Ole..ole..ole..ole......~~~ lalala... Yeaaahhh... Harimau muda Malaysia berjaye membaham Garuda Muda Indon kat Stadium Gelora Bung Karno, Jakarta ..... Aaaauuuummmmmm....!!! Due2 pasukan main mmng best giloo... mmng panas wey... Kite trikat 1-1 smp last.. tp akhirnye kite berjaye membenamkan Indon 4-3 melalui sepakan penalti... berdebo2 aku nengok.. smpkan tiap kali pasukan Malaysia nk tndng bole je.. aku dok bismillahkan n berdoa.... hehehe...

Mase nie... Asraruddin ngah tanduk bole ke arah pintu gol Indon..

Mlm td tengokkan... menyampah tul ngn si Fakri tu... die main cm x snggh2... die tu injurt ke, kene beli/byr ke atau cm ne? mengang je aku... huhuhu... segale sepakan die tu cm lembik gile jer... aisyhhhh....




Pemain Malaysia main dgn sgt brsnggh2 smp bleh d katekan, bnyk pemain2 Malaysia yg dh lembik, cedera n x cergas mlm td.... tp dsbbkan SEMANGAT untuk negara kita yg trcinta.... so drng wat jugak yg trbaik... ceeewahhhh..... Aku rase yg paling2 menyerlah mlm td.. si Apek... a.k.a Khairul Fahmi.... die mmng trbaik.... msti blk krng... Dahlia Teck dh siap2 nk watkan suprise party tuk die.. kikikiki....


Org2 Indonesia nie mmng haiiiiiii... x tau nk sakap... ade ke patut die p bako kaunter tiket Stadium tu sbb tiket abis... aku ingatkan ucop wilca je yg suke bako2 nie... hehehe... mumule dga berite nie.. aku trgelak2.. sbb aku rase cm.. eh.. bangangnye derang nie... hahahhaa... tp dga cite penjualan tiket d tambah sbnyk 1000 tiket g... n x leh tambah2 dh.. msti la pihak2 jualan tu tau kn... bape je tiket yg spatutnye d jual n sepadan dgn kapasiti yg sepatutnye boleh tuk stadium tu....sbb kalau tmbah pon x gune...nk dok mane... 

Penyokong2 Indon smp nangis2 mlm td sbb negara derang kalah.... Rasenye x de g pape berite keganasan atau tunjuk perasaan yg drng lakukan sbb kekalahan drng tu... Okeh la... srng p youtube n layan video2 detik kemenangan Malaysia.... cepatttt~~~ Tahniah Skuad Harimau Muda Malaysia!!! 


Muah
-Ain Laily-
















No comments:

Post a Comment