My Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Dec 10, 2013

Nurul wedd

Selamat pengantin baru nurul.. Semoge brkekalan hngge ke anak cucu ;)


Nurul ni 2 pupu aku.. Tp sgt rapat cz kami mmbesar same2... Sblh umah mak aku g pon.. Huhu.. Mude uols.. Baru 19.. Tp ok la.. Dr dok bercinte je.. Baik lah kawen kn.. Hihi..

Hantaran wedd nurul ni aku yg gubah.. Pakai fresh flower lg.. Hihi... Nk tau mn nk bli fresh flower? Klu kt Shah Alam ni aku bli kt sek.25.. Kedai hujung tu.. Murah... Tp bunga die..bokehlah.. X gemok2 sgt..  Seblh die pon de jual bunga..bunga lg bgs..lg bnyk pilihan n gebusss..tp mahal n x blh tawar menawar... So aku bli yg kt kdai murah je la.. Hihi...

Ni gmba mase ngh cucuk bunga tuk wat hantaran.. Aku tauk atas bekas kaca je.. Mak aku kata ni kaca intan..cz bwh die berukur2..ala2 diamond gituwwwww..... X bli alas g pon kn.. Gmba yg dh siap x dok la..cz aku dh sebok2 tu kn.. Lupe nk snap... T la..tnggu gmba dr photogrpher...



Ptg tu.. Smpt aku tdokn orkid dlu..ye la.. Nk ikut pngntin la ktekn..hihi..out door bebeh..

Me n nurul... 

Ni jeman makeup..org kmpng kami gk la.. Cun gk makeup si jeman ni..


Pic dr photographer..abg wan dr koleksi photography.. Mlm tu wat gk mlm berinai... Biase la family kn... Huhuhu.. turutkn juga la.. D sbbkn last minit family reqeast mlm berinai so x de la booking mak or pak andam..so mlm tu..aku la jd mak andam terjun.. Seb baik aku mmng bwk blk seme makeup ronasutra aku tu.. Fuhh..slmt..


Boleh la aku makeup n siapkn kan? Hihi... Laki aku x caye okeh.. Hahaha..

Cume makeup aku ni agak light kn? 1st time makeup pngntin..blm pakar g..hihi...



Mlm tu aku saje gatalkn tangan wat candy boofey.. (Cm ne eja die? Haha)

Bunga2 ni lebihan dr hantaran nye bunga..aku cucuk sini...

Cup cake tu aku bli yg gardenia tu pnye je.. Bru 80 sen sebiji.. Bli cup tu..masuk je dlm die... Modal dlm 83 sen cam tu... 

Ni la muffinnye.. Dh tentu2 sdp n dlm de inti coklat g.. Klu tempah kt org2 ade yg sdp ade yg x..n harge x dpt la 80 sen sebiji kn?






No comments:

Post a Comment