My Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Dec 18, 2013

Anak demam

Orkid demam dh seminggu... Nie pic p klinik pakar kanak2... Hari 1st demam... Tnggi gak masa nie 38.0...

Demam yg berpanjangan.. Smp kene amik gas..kahak tu smp banyak.. sian anak mmy... Sabar ye syg..


Still dlm keadaan demam.. Tp mood ade sikit ceria.. Sbb badan dh x panas sgt... Masa nie otw p umah nenek.. Nenek masak sedapppp... Hehehe... Sabtu tu totally sihat.. Tp ahad dh demam blk.. 

Isnin tu bwk orkid p klinik g... Demam panas.. 38..9... Ubat die ok.. Tp lepas 4-5 jam.. Panas balik... Keje aku.. Dok lap si orkid ngn kain badah la dh smnggu ni... Lumur kepala ngn asam jawa... Bg minum kelapa... Smp dh x de idea g nk wat pe... 


Di sbbkan dah genap seminggu demam.. Selasa tu aku El... Bwk p hospital gov plk... N pe g.. Kene amik darah la anak aku.. Due2 blh tangan plk tu.. Aduiii sayunye hati.. Kesian sgt.. Maafkan mmy ye syg.. Mmy takut jd pape kat orkid... Mase selasa nie.. Suhu die 39.5... 

Dh seminggu si orkid x lalu makan, susu pon sikit je.. Kadang x mo... Muntah x yah ckp la.. Tiap masa... ;(


Kepala yg sentiasa kene balut ngn kain basah... Hari nie aku masuk opis dh... X keruannye rasa.. Badan kat opis.. Kepala, otak seme kat umah ingt anak.. Pg td boleh tahan gak panas die.. Aku cek 38... Bantu lah aku ya allah.. Sihatkan lah anak dan keluarga aku.. Aminnn... Kawan2 klu ade pape petua share yup ;)



No comments:

Post a Comment