My Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Dec 29, 2011

hari ke 3~~~

khamis sudah... strt aku kua darah n p spital ri selase.... skrng khamis sudah.. 3 ari dh kan.. mngkn bby nie btl2 nk penuhi hajat mmy die... kua new year kot.. hehehe.. insyallah...

suke aku nk menghupdate psl diri aku kat sini kn? acam ade org je nk bce psl aku nie... hehehe...

skrng keadaan aku msh same.. keluar lendir putih mcm putih telur tu n bercampur darah sikit, contraction dh ade sket2.. sakit pinggng n sakit perut cm sakit senggugut tu.. tp x trgolong dlm skt snggugut yg teruk la..

my mom.. kte kne bnykkn mnm air... bia t pecah air n x kmbar darah.. aku ckp 'skrng kn dh kua drh mak?'... mak kte.. 'x.. tu hint2 je.. klu kmbar drh.. ade kua ketul2 sket cm period tu'.. so skrng aku ngah amalkan mnm air msk 24/7.. dlm blk pon tauk.. shi2 mmng cm air paip.. tp pas shi2 mnm g... aku mmng brhrp x kmbar drh tu.. sbb rmai org kte.. tu g sakit dr pecah air ketumban... wallaualam... semua tu.. allah swt yg tntukan...

gg still sakit.. mnyk cekapak yg sederhana besar botolnye nie aku dh gune smp 2 botol dh... dok sapu2 je kt pp tu.. mlm2 plk.. kt pp tu.. tmpl koyok... arghhh... selekehnye la aku la nie... pe g leh wat? nk mkn ubt x leh kan... oh ye.. air zam2 yg bos bg tu ade g stngh botol la... tp trtnggl kat opis.. aduyaiii... klu tau aku nk trsakit selase tu... isnin tu aku dh bwk blk air tu... urm ;(

skrng sakit gg suke berlumbe2 ngn skt pnggng... bile gg aku nyut2.. nyut2.. pinggng pon dh strt nk follow.. seb baik skt pnggng jp je.... arghhhhh.... sngt nk nangis skrng nie.. sbb ngh menahan sakit gg yg tramat sgt...

td dh p amik air selusuh.. org tua2 ckp..air nie tujuannye tuk memudahkan bersalin... insyallah... arap2 cm tu la... ya allah... kau kurangkan lah sakit gg ku ini ya allah... kau mudahkan la aku bersalin nnti ya allah.. sesungguhnya kau lg maha penyayang dan lg maha mengetahui.. amiinnn...

muah
-ainlaily-

No comments:

Post a Comment