My Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Dec 22, 2011

Pencuci mulut yg mahal gile babas~~~

Pena tengok pencuci mulut yg mahal2? nie btl2 punye mahal tau.... $34,440.00.. tu nilai dlm dolar U.S... cube korang jdkan dlm nilai RM? aiyakkkk ~ fensan ~~ dh la mendenye cinonet je.. huhuhu.... Cam ne agaknye rase die ek? ade ke yg snggp abiskan duit.. smate2 nk mkn mnde nie? OMG.. sygnye duit....!!!!



Ok... jom tengok pe ramuan die smp mahal bebenor acam harge kete.. harge umah nie...

1. Se-lapisan "daun emas" yang boleh dimakan.
2. Se-lapisan jeli champagne
3. Setiap lapisan puding ni pulak diorang guna 4 jenis coklat Belgian terbaik yang ada kombinasi rasa oren, peach dan whiskey.
4. Ceri kat atas tu hiasan biasa ja, tapi yang bagi harga dia mahal tu sebab diorang guna hiasan berlian 2 karat kat atas puding tu! Berlian tu blh mkn gak ke? Kang dh jd taik.. syg je duit tu... klu amik wat cincin ke lain la kan?


Muah
-Ain Laily-



2 comments:

  1. org yg terlampau kaya smpi tak tau nak buat apa dgn duit jer yg beli pencuci mulut tu

    ReplyDelete
  2. org kaye yg mengong je mkn kak.. hehehe

    ReplyDelete