My Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Jun 28, 2011

Minggu ke-13

Pejam celik, pejam celik.. dh 13 mnggu aku preggy.. huhuhu... bru 13 mnggu.. kire2 cm 3 bln lebih sket la... hehehe.. kecoh tol la aku nie kan.... hehehe... biala... 1st time aku ngandung maaa.. xcited trlebih... huhuhu.... ramai kengkawan dok nanye... bby boy ke gul.... urm.. x tau g la... klu ikut perasaan cm bby gul... tp klu ikut pemakanan yg aku dok suke telan nie... cm dpt bby boy.... entahlah.. en asben kate.. x kesahla dpt bby ape... yg pnting me n family cehat.. hehehe... 

urm... nie aku ade amik keratan tuk pe yg trjdi ngn kandungan yg usia 13 minggu.... yg mane same2 preggy cm haku.. meh bace sesame.. huhuhu....

Minggu ke-13, kepala bayi membesar dengan lebih cepat daripada yang lain-lain. Badannya juga semakin membesar untuk mengejar tumbesaran kepala. Berat bayi kita kini boleh mencecah kira-kira 30g. Kuku kaki dan tangan juga mula tumbuh. Pada masa ini puan mungkin akan mengalami perubahan ketara akibat perubahan hormon yang berlaku dalam badan. Sebagai contoh rembesan minyak menyebabkan wajah kita berbintik-bintik. Kita perlu banyak meminum air suam/masak serta membersihkan muka sekurang-kurangnya 2-3 kali sehari.


Contoh perot nie aku hamik dr google... seramnye la kan.... aku dh 13 mnggu... tp npe perut x besar sme cm dlm gambo nie ek... urm...

muah
-ainlaily-


No comments:

Post a Comment