My Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Feb 23, 2011

HTAR

Ari tu mak mertua masuk spital... lame gak la... masuk selase mlm... khamis petang baru kua... Mak masuk sbb darah tinggi die terlalu tinggi... 220 ooo.... tahan normal 120 je kan? klau aku x silap la... Time nie, g pon mak demam.. sedeh sgt tngk keadaan mak mase tu... die cm hayal je... cm x kenal... x dpt berdiri.. n x dpt nk menguruskan diri...  Ayah pon nmpak risau sgt...

Mak dok wat 7A, n katil 6B

weols gilir2 jage mak...  mlm selase tu... aku n en asben jage... tp d sbb kan en asben lelaki... so die x dpt nk truskan jage smp pagi... so kene la aku jage sorg2... huhu... nie la pengalaman pertame aku menjaga org sakit.... pengalaman yg sgt2 berharge... mmng x le nk ckp... betapa menggelabahnye aku... bile mak nk p bilik air.. bile doc asyik dtg n dtg kejutkan mak... tuk amik sample darah, sample kencing n mcm2 g..... makan+minum pakai straw je... ubat semua jenis cecair... tp mak x makan pon... tmpat tido mmng x selese... katil mak kat tepi... kat tmpat laluan org ramai tu... bilik penuh... katil2 penuh... so mak kene tdo stu mlm tu... sabar ye mak... 

Smpt belek jap... sementara tnggu En Asben dtg jmput.... 


Ari rabu tu... kul 8pg... acik n abg li dh dtg bwk makanan mak... tp mak x lalu mkn... Dlm kul 12 aku balik dh...coz Kak Antie ade... tukar shif.... Kak Antie jage sepanjang siang tu... tp dlm mase yg same..alang pon ade gak... mak dh dpt katil yg ok sket... n ptg tu mak cm dh ok... alhamdulillah... kitorang seme dtg.. coz waktu melawat kan time tu(ade abg lan, along, angah, acik, aku, ewan, lily, abg aizat n kak antie)... Aku jage balik ptg tu... tp ngn Nini... kejap je... sbb kul 11 bibik dtg tuk jage sepanjang mlm tu plk... kami semua gilir2 jage...


Yeay... meh layan.. kopi n kuaci....

Ari Khamis acik n alang plk jage sepanjang siang.... tp atas usaha, doa anak2 mak semua nie, n kekuatan mak tuk sembuh.... ari Khamis tu darah tinggi mak dh trun jd normal... 120 je... bdn mak pon x demam g... doc ckp dh ble balik... yippieyy... suke mak gile dpt balik.... org doakan moge  mak sntiasa sihat..amiiinnn... kwn2 doakan kesihatan mak mertua sy sekali yup...


Senarai ubat mak... mak makan 16 biji ubat tu siang... n sebiji tuk mlm...

xoxo
-ainlaily-

No comments:

Post a Comment