My Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Aug 1, 2012

Kurung Pesak Pahang

Kain...kain.... sesape yg blm lg bli baju raye.. atau nak tambah g koleksi baju raye korang meh dtg jmpe aku... stok baiiikkkk punya... harge terendah di pasaran... n kualiti memuaskan... hihi... 

jgn malu jgn segan.... Kurung pesak gantung bermanik...























Disebabkan baju nie terlalu banyak.. so aku mls nak upload semuanye... sbb sat nie.. bru letak gamba n size seme.. tup2 dh de org bli... n x smpt update org ingt t ade g.. t jd leceh.. hahaha... ko nak niage ke x nie ain!!!!! ok bg sesape nk bli.. xpeclly tuk staff SUK, PTG, JKR n yg sebumbung dgnnye.. blh la dtg trus ke tempat aku kat tingkat 3 nie.. atau call n aku p tmpat korang.. senang kan? boleh tngok life, blh cube, belek n seantero dgnnye... slmat mnjamu mate.. :)



Cun x? nie aku dh rembat tuk diri aku sndri.. sore.. huhuhu...


muah
-ainlaily-



Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment