My Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Jul 26, 2011

Bla...bla..bla...



Ari nie aku nk p wat check up.... maklumlah dh 16 mnggu.... Check up tuk yg prtame kalinye... yippiey... cm xcited plak.. hehehe... tp ari nie.. omak den pon de Check Up gak kat Klinik Pandamaran... so anto mak dlu.. pas tu bru aku trus p Klinik Sg Udang.... 

Smp je kat Klinik Desa tu... Nurse tu ckp.. klu utk yg 1st time blh wat Rabu je... Oh Nooooooo!!!!! ari nie dh Khamis... urmmm dh tr miss.... nyampahnye nk tnggu next Rabu.... d sbbkan aku sorng yg x bape penyabo.. so aku lari ke Klinik Pandamaran.... Nurse tu mntak bil air/bil api umah... bile die tngk yg aku dok Jln Yadi.. trus dgn slambernye die ckp... sore dik.. awk x blh checkup kat sn.. coz x layak... ayakkk!!! sgt brbunga panas aku.. urm... nak blk tu trserempak plk ngn Erwan Shah kt sn... die anto bini die... oh sngguh misali nye... klu la hubby aku yg trcinta tu cm tu.. hehehe....

Oh ye... ms kat kaunter tu kan... aku cek2... ropenye IC aku plk x dok... OMG!! mn p tah IC aku... aduuuhhh!!! Kesengalan rse diri dh mkn menyirap ke segenap kepale otak aku.... @#$%^&*..  lek ain... lek.... UHUK2...

Okeh... d kesempatan x leh wat check up nie.. aku pon p JPN... Mok cik kaunter tu kate... klu ilang kene dende rm110.. ayakkk!!! sgt mahai ooo.....Kepale otak aku dh brputor2.... erkkk~~ Arinie bru Khamis.... Gaji Senen... dlm bank ade rm150 je... klu aku gune skrng... kang titibe nk gune duit esok2 cm ne?~~~ Titibe terase diri nie sgt malang... sob.. sob....

Kepale pon dh wengong.... akhirnye ~~MIGRIN dtg lagi~~~ last2 aku p klinik biase je... p cek n servis kepale aku nie.... smp kt Klinik... Mr.Doc ckp tekanan drh aku rndh... 95 je.... Doc x bg ubat pon... sbb die kte klu blh elakkan mkn ubat... Mr.Doc bg nasihat.. kate beliau... tuk mgrin jgn mnm Nescafe, jgn mkn coklat...pkai spec yg ade ultra violat(ye la kot rasenye) .. bla..bla.. pe tah lg.... heeee... n tuk prob drh rndah tu plk... kene skali sekali mnm kopi o.... lg pe ek.. kerang... n lg pe tah... sore doc.. lupe r... tp yg pntng Doc bg mc 2 ari.. yeayyyy.... srh rehat.... 

Urm... pas dh jmpe Mr.Doc aku p jmput mak Mertua blk kt Klinik Pandamaran.... sgt letih... letih bdn... letih otak.. sakit kpale... seme letih.... balik mkn.. n tito... n baring, n tito.... tu je la yg haku nk wat pon.... Okeh... tamat kisah malang, malas n bla..bla..bla... aku tuk hari nie... hehehe....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Minggu ke-16 :

Bayi telah terbentuk sepenuhnya dan membutuhkan nutrisi melalui plasenta. Bayi telah mempunyai tulang yang kuat dan mulai bisa mendengar suara. Dalam proses pembentukan ini system peredaran darah adalah yang pertama terbentuk dan berfungsi.

Janin mulai bergerak ! Tetapi tak perlu kuatir jika Anda tak merasakannya. Semakin banyak kalsium yang disimpan dalam tulang bayi seiring dengan perkembangan kerangka. Bayi Anda berukuran 116 mm dan beratnya 80 gram.

muah
-ainlaily-

No comments:

Post a Comment